Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Friday, April 9, 2010

Ruang Bicara Pembuka Kata



Adat Tuan Adat Beserah
Mari Datang Membawa Puan
Adat Bersirih Adat Sejarah
Untuk Tuan Kami sembahkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera....Alhamdulillah...akhirnya bertemu jua di ruangan bicara blog yang ulung-ulungkalinya diterjemahkan dan dipaparkn buat tatapan pembaca. Kewujudannya mgkn tidak dinanti tapi hanya hadirnya hnya untuk menambah dan mnghangatkn lagi penulis2 blog yg sedia ada...memeriahkan rangkaian2 blog dan mmberi ruang berbicara sesama rakan blog atau apa sahaja yg mnjadi kemungkinan yg boleh dijadikan satu kesimpulan yg lebih baik.

Sebagai mukaddimah atau pembuka ruang bicara, terima kasih kepada rakan baik saya, eja yg bnyak mmbantu saya melahirkan blog pertama saya begitu juga huluran pndangan yg bernas dari adik saya yg masing2 telah mmpunyai jaringan blog yg mantap ketika ini.
Ada ruangan cebisan kehidupan yg mgkn boleh kita kongsikan bersama...mgkn ada jua ruangan isu semasa yg mgkn boleh djadikan pnduan dan dibuat kesimpulan....mgkn jua ada terselit ruangan perniagaan sebagai faktor penambahan ekonomi...dan saya cuba melahirkan ia sebagai satu wadah yg mmpu mnghiburkan pembaca, bukan hnya sebagai satu perkongsian malah hiburan sebagai santapan bersama.

Blog mgkn merupakan suatu perkara baru dalam hidup saya....kesibukan dgn tugas seharian sebagai wanita...ibu.....anak...isteri dan pekerja membuatkan saya agak ketinggalan dgn arus perdana melalui istilah blog.....dan sekiranya ada sebarang komen..maklumat dan apa sahaja bg memperelokkan lagi blog saya ini, segala ajuan amatlah dialu2kan..kerana sesungguhnya penambahbaikkan itu adalah suatu yg amat saya hargai.
Untuk itu terimalah penterjemahan hati saya untuk semua...semoga kehadiran saya diterima....wassalam....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.