Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Monday, August 9, 2010

Award Friendship Dari Mira




Tiada kata yang dapat aku lahirkan...
Tiada bicara yang mampu kuluahkan...
Hanyalah sebaris ungkapan.....

"Terimakasih Dear MIRA" (Si Comeyy)

Kerana kesudian menganugerahkan Award Friendship ini.
Maka dengan seribu penghargaan dan rasa terharu aku menyambutnya dengan seluas2 padang di Stadium Shah Alam.
Apapun di harap semoga ikatan silaturrahim akan terus berkekalan antara aku dan Mira yang Comeyy.

Dan award ini di minta utk tag kepada 3 orang kawan.
Hurm...siapa yerk??

@ nosembilanbelas
@ mymijie
@ libaslajulaju
@ misiazlina

Lebih seorang yerk?? Huhu....buat sahabat2 ku....
Terimalah pemberian ikhlas dan salam persahabatan nan berkekalan sempena di bulan ramadhan ini....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 comments:

azlina aziz said...

Izryn, serius comel tag ni. Tq2. Sukaaaa :))

sarina izryn said...

thanx azlina....

mira_nas said...

ngehehe.. awat la terasa mamcam bibir ni dah sampai ke telinga..
thanks ye..
jangan la puji lebih2 ..
malu..
(saya taw saya memang comeyy)
ahakS!! sudah terperasaaaannn

MiJiE BLoG said...

thanks yer bg awrd ni kt mijie..mijie listkan dulu..nnti free2 mijie bt.;)

sarina izryn said...

Hehe...Mira kn comeyy...!!

Mijie..tiada masalah..terima kasih sudi terima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.