Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Friday, February 25, 2011

Black OR White ?


Februari 2011 melabuhkan tirainya dengan majlis makan malam yang baru sahaja berlalu. Dengan bertemakan Black N White, majlis sederhana ini diadakan walaupun ianya diadakan pada hari bekerja dan pihak syarikat dengan bermurah hatinya memberikan semua staff bercuti setengah hari untuk persediaan menghadiri majlis itu.

Hitam? Putih? Ataupun gabungan hitam dan putih, yang mana satu pilihan anda? Ini bukan majlis berkabung yer? Dengan bertemakan hitam putih dan dipadankan dengan backdrop/latar belakang hitam putih mungkin kelihatan agak sedikit menenggelamkan. Warna tahi cicak? Warna Terengganu? Warna Pahang? Whatever yang diperkatakan, majlis tetap berjalan seperti yang dirancangkan.

Bermula dengan persembahan tarian moonwalker dengan iringan lagu2 Michael Jackson memanaskan tempat duduk. Kemudian bermulalah NAZA Idols. Beberapa peserta final berentap setelah sebelum ini menghadiri sesi auditions mereka di Penang, Kuala Lumpur dan Johor, khas untuk staff2 Naza. Difahamkan untuk hadiah NAZA Idols ini, selain menerima wang RM1500, juara juga berpeluang untuk menjadi recording artis Luncai Emas. Hebat juga kan?Tetapi suara mereka memang kelas terutama yang mendendangkan lagu `Kamelia'. Memang tersendiri. I like !!

Aksi artis yang terkenal dengan trademarknya `Terima kaseyy'

Pose dengan Sifu M Nasir

Pengacara bersama Douglas Lim, Datok David Arumugam antara artis jemputan dengan lagu popular ~ Senandung Semalam, Kerana Kau dan Sekuntum Mawar Merah. Kira tangkap lentok abis la malam tu. Maklumlah majoriti audiens membesar dengan lagu2 seperti ini. Pasti terhibur. Memanaskan lagi suasana dan tempat duduk, Sifu M Nasir turut membuat persembahan dengan lagu2 popularnya termasuklah `Suatu Masa' Aku pastinya mengambil kesempatan bergambar dengan Sifu popular ni. Terima kasih Sifu.

Acara Yee sang. Gaul jangan tak gaul

Menu yang paling sedap antara tersedap.....

Menu malam tu, Chinese Food. Dimulakan dengan menu Yee Sang. Dan menu kedua paling special. Rasanya menu tu yang paling licin. Hehehe......Nak tengok gambar lagi? Watch Out dengan gambar2 hitam putih nih okey ?

Pintu Gerbang. Welcome for all guest !!

Backdrop ini khas untuk sesi fotografi. Semua staff semua boleh berposing sepuas hati dan special cameraman dikhaskan untuk mngambil foto mereka. Lepas tu, boleh collect gambar (siap print) masing2 atas meja yang disediakan sebagai souvenier.....

Geng2 Semeja....Hitam Putih Kehidupan

p/s : Hadiah2 lucky draw juga lumayan. Banyak juga pakej2 percutian. Cuma tuah tu tidak menyebelahi aku. Setakat dapat Table Lucky Draw ajelah...Apapun terimakasih buat CEO dengan pengumuman khas tuh...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.