Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Saturday, December 11, 2010

Blog Walking Dengan Blog Larian? Apa Tuh ?



Dah lama juga tengok promosi tentang bloglarian ni kat blog sahabat2. Tapi aku lebih tertarik bila KAPTEN SG tiba2 je tag aku untuk menyertai bloglarian ini. Maka aku pun terus meneliti bagaimana nak menyertai bloglarian ini. Dan dengan semangat waja, akhirnya terciptalah entri ini.

Apebenda bloglarian ini ? Saje jer gerrard bagi aku kerja. Hahah....Sebenarnya, bagi yang memang kaki2 BW ni, selain dari memudahkan BW dan menjimatkan masa, semua pautan2 blog sahabat2 telah sedia ada dan uptodate. Untuk melihat lebih teliti info dan syarat2nya, silalah terjah dan sertai (follow) BLOG LARIAN ini.

Saya suka berblogwalking kerana..."saya dapat banyak info2 terkini, dapat meramaikan sahabat2 di seluruh dunia, sambil saling bertukar2 fikiran malah membantu saya dalam pelbagai perkara termasuk yang berkaitan dengan kehidupan saya seharian".
(Slogan ini perlu di isi dan tidak lebih dari 30 patah perkataan)

Seterusnya, aku perlu tag 3 orang atau lebih sahabat2. Siapa yer ??

p/s : pasti tambah seronok lagi dengan adanya bloglarian ini..jom2 kita ramai2 join...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.