Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Friday, December 17, 2010

Majlis Pernikahan SM Nasarudin dan Marion Caunter



Selamat Pengantin Baru Boss.....








Salam berhujung minggu dan salam ceria....

Kelmarin, 16 Disember 2010, SM Nasarudin bin Tan Sri SM Nasimuddin, CEO Naza Group of Companies, telah selamat diijabkabulkan dengan gadis pilihan hatinya setelah menjalinkan perhubungan selama 5 tahun. Gadis yang menjadi pujaan hati beliau ini tidak perlu diperkenalkan lagi dikhalayak umum dan beliau pernah mengendalikan rancangan2 seperti OIM, Biggest Loser Asia dan sebagainya. Gadis kacukan Inggeris-Cina-Portugis ini tidak lain tidak bukan, Marion Caunter ataupun kini di kenali sebagai Marion Rose Caunter bt Abdullah dengan rasminya menjadi milik SM Nasarudin setelah memeluk Islam pada Oktober yang lalu. Majlis pernikahan di sempurnakan di kediaman keluarga SM Nasarudin di Bukit Tunku, Kuala Lumpur. Majlis resepsi bakal diadakan di Mandarin Oriental Hotel dan diikuti Kepulauan Maldives.

"Sebagai pembuka entri pagi yang mulia ini, gambar gambar yang bakal anda saksikan adalah hasil kerja salah seorang forumer di forum hiburan terkenal & terkemuka, Cari.com.my. Terima kasih! SM Nasarudin & Marion Caunter selamat diakad nikahkan malam tadi dalam persalinan serba putih. Seperti yang kami sebutkan dalam entri sebelum ini, Marion Caunter dikhabarkan memakai persalinan santun rekaan pereka fesyen terkenal, Rizalman Ibrahim. Lagi gambar majlis pernikahan SM Nasarudin & Marion Caunter (atau kini Marion Rose Caunter Abdullah) selepas ini. Kita nantikan pula gambar majlis resepsi yang dikatakan bakal berlangsung awal malam hari ini. Enjoice?" (dipetik dari Rotikaya.com)

p/s : selamat pengantin baru...semoga kekal berpanjangan....hurm....moga2 bertambah murah juga rezeki semua staff2 yer....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.