Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Wednesday, June 23, 2010

Anugerah Terindah Pernah Dimiliki






Awak...
Hari ni awak nampak serabut
Ramai kawan-kawan yang tegur
...Tapi ada gak hati yang puji
Jadi, you can always count on me..

Awak....
Hari ni awak senyum kat saya
Tapi saya buat-buat tak nampak
Padahal nak elak diri dari pengsan

Awak....
Hari ni awak nampak comel
Semua orang puji
Tapi saya puji dalam hati
Padahal nak gak puji sekuat hati

Awak....
Hari ni saya senyum kat awak
Tapi awak jalan depan saya
Jadi, senyum pun tak guna

Awak....
Hari ni saya tegur awak
Tapi saya tegur awak dalam hati
Jadi awak tak pernah dengar all the good lucks & take care hari-hari
Awak
Hari ni saya nampak awak dari McD
Tapi awak tak macam dulu lagi
Jadi saya terdiam sendiri

Awak....
Hari ni hari terakhir saya nampak awak
Tapi awak tak toleh ke sini
Akhirnya awak
Saya insafi diri...tak nak ego lagi
Saya janji awak
Semua ni untuk awak
Sebab mengenali awak merupakan 'Anugerah terindah pernah saya miliki'

Sumber : Riza Saffiya's fb
Dedicated : to all my luving frens and family

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sahabat2 Setia

izryn's blog Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.